Powered By Blogger

2 Şubat 2013 Cumartesi

Özledim... Uzun Zaman Oldu

Yazmayalı ne uzun zaman oldu yine. :) Evet itiraf etmem gerekirse iyi bir blogerdan çok, iyi bir bloger takipçisiyim.
Evden 07.30'da çıkması gerektiğinde 07.10'da uyanan üşengeç ve uykulu bir insan için, şu ana kadar yazdıklarım çok bile... Ama yine de çok takipçisi olan blogları görünce özenmediğimi söyleyemem tabiki herneyse, işte yeniden burdayım...

Size yazmadığım sürede neler mi yaptım, mezun oldum ve çok kısa bir süre sonra iş buldum. :)

Çok istekli gitmediğim mezuniyetimde inanılmaz eğlendim. Kepi havaya fırlattığımda üstümden büyük bir yükün kalktığını hissettim. Herkesin o anı yaşamasını isterim. Elbisem eniştemin el emeği, göz nuru mezuniyet hediyesi. :) Merak eden olursa sonradan detaylı fotoğrafını paylaşabilirim.

Ve artık çiçeği burnunda bir muhabirim. :) İş bulmak için çok uzun zaman beklemedim çok şükür. Korktuğum gibi olmadı anlayacağınız. Bu fotoğraf 2012'deki Beyoğlu Sahaf Festivali'nden ve bu benim ilk haberim.
Yalnız, çalışma hayatı hiç de beklediğim gibi değil. Uzun ve yorucu iş temposu sayesinde bütün sosyal hayatım alt üst oldu. Uzun zamandır sinemaya gitmiyorum ve tek tatil günümde çoğu zaman yapmak istediğim tek şey, evde zaman geçirmek. :(

En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle :)

Göçebe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder